Samosa sa sa sa

Jemput makan korang!..Jangan memalu..sila sila..jamu mata..ekekekke. Aku dah cuba buat samosa sebenar. Yang hari tu aku buat tipu-tipu je pakai kertas. Ada gak yang tertipu, hehehe..apesal samosa aku putih melepak. akakaka..

Nak kabo ni, melipat samosa sebenar tak lah sesenang macam melipat samosa kertas ek. Kena sabar..(aku la tu). Susah sikit la sebab dah letak inti tu kene betul2 lipat takut terceprot keluar semua. Mula2 memang tak cantik. Dah buat yang ke 10 ketul tu, cunnn la..macam kat kedai2 tu. So, practise make perfect! sila practise banyak kali baru jadi.
Aku buat 2 jenis, satu samosa kentang, satu lagi aku letak sayur. Dua-dua sedap (puji sendirik, mili kata masin sket) suka aku la kan. hahahhaa

Psstt..psstt..nak order? roger aku. Tetiba. :)

www.tips-fb.com

7 comments:

Intan and The Boys said...

sedap tuuuuuuuuuu!
nak! nak!

Erni Aziz said...

adehhh..sedap...nak ler seketuiiiiii...terliur plak nengok...

Anonymous said...

rajin ok!

afid said...

puteri,
alahai..jauhnye nak ke manjung tu. heheh

cik erni,
sedap ke? akak dah rasa kan..komen sket. hehe

kunci,
rajin2 bermusim. akakkaa

Erni Aziz said...

apiddd....tq...sedap jer samosa tu...pepandai jer si mili kater masin ler per la...ketuk sket paler mili tu...hihihihi

asr said...

Cuba ko bagi aku rasa, kalau aku rasa sedap mmg sedap la tu. Kalau tak sedap ko kena hantar lagi sampai sedap... ada berani???

afid said...

cik azam,
bende free memang sedapp..hahahhaa..lari selamatkan diri!!