minggu sakit

Belum baik sepenuhnye demam aku hari tu, semalam aku sakit perut + pening + mual2 plak. masuk keje, breakfast cam biasa, pastu semua simptom2 ni menyerang. perot aku rasa lain macam, peluh memercik. tak larat nak ngadap pc dah, aku mintak kebenaran KB aku nk gi klinik. Doc cakap ni simptom 2 nak gastrik la tambah2 lagi masa demam tu aku pon makan x bape betul..hari ni pon masih lagi ada pening2 lalat lagik. perut aku pon cam x bape nak sedap..nak buang air pon tak bleh, buang angin pon x boleh.. so sume angin2 tu terkepung dalam badan aku jek..

semalam petang dapat la time slip rehat sampai pukul 5 petang.. aku tak balik pon sebab nanti mili nak balik ngan sape plak kan..so, aku lepak la kat surau..tp tak leh tido jugak sebab ramai plak student duk sembahyang zohor sampai kul 4 lebih..tension jek..makin pening petang tu + muntah plak aku..waaaaa..x suka muntah2 ni...
www.tips-fb.com

No comments: