shell made to move..

da berbulan gak duk kumpul borang ni...tak berantar-antar lagik..tarikh tutup hujung bulan neh. mili arr..malas nak hantar, dh kene bebel baru la hegeh2 nak hantar..mana la tau kan..dapat adiah percuma petrol setaun. time2 minyak mahal ni, kalo dapat minyak pree dh ok sesangat!boleh la round mesia!wakakaka..berangan..berangan la pid ooiii..


dOlu2 kitaorang pakai petronas, pastu tukar shell sebabnye lebih kilometer...hehehe..memang terbukti la kalau nak banding dengan yang lama kan..kete kitaorang la, tapi tak tau la kete korang camne..jangan tetiba nanti korang tukar minyak, pastu x lebih plak kilometer nye, pastu pakat reramai serang aku. aku x tanggungjawab eh..hehe..
www.tips-fb.com

2 comments:

Bunga Rampai said...

Salam Afid,

Ada sekali tu saya google-google cari sesuatu, tetiba mendarat kat sini :) Terima kasih pautan blog, dan menghargai kunjungan Afid ke blog saya.

Salam kenal, salam ukhuwah - moga dalam ruang senggang yang senang kita dapat saling merngunjungi.

*Saya dah hantar berpuluh borang Shell tu tapi tak pernah menang :D

afid said...

cik rampai: ahaha..borang yg banyak tu masih lagi belum dihantar..lalalala