aku baru 25 tahun!

apidddddddd!!!!bangun!!bangun!!..jangan lembik2!ko baru 25 tahun!

yeeahhh!! aku baru 25 tahun!belom lagi 52 tahun!lambat lagi nak pencen!

aku kene buat sesuatu!aku nak rombak sket tempat keje aku ni.aku nak beli lapik meja baru..nak tukar yang kaler2 ceria!dari aku masuk tempat ni (sebelum ni bahagian lain) aku tak tukar apa2 pon. petang ni jugak aku nak pi beli lapik baru untuk gantikan yang dah koyak2 kat sini.kalau sesuai, aku nak tukar kedudukan meja/perabot kat tempat aku ni. pastu aku nak pasang lagu2 rancak, lagu yang ala2 melompat cam lagu OAG neh. tolong la apid..sudah la keje kat bahagian penuh buku ni + sunyi sepi lagi..boleh jadi cepat tua kalu cenggini ropanya..

pastu tetiap bulan, aku kene buat sesuatu/beli sesuatu untuk meng'reward'kan diri aku yang telah bersusah payah keje sebulan. boleh la pasni pegi makan tempat2 besh, buat spa ikan, jalan2 tempat besh (kene kumpul duit ni)..ataupon aku boleh gi tengok wayang sebulan sekalik?aaaaaarrgghh...korang tengok la tempat aku tu..larat ke tak!

www.tips-fb.com

No comments: