ikea-The Curve..

Petang sabtu tu..sebelOm aku meroyan kan..mili awal2 dah ajak aku kuar..tapi time dia ajak tu tengah syok je kan..aku tido..apasal ntah, selalu petang2 cenggitu aku x tido pon..tapi bila ajak gi ikea laju je la bangun..hehehhee..jarang pegi sebab x de bende nak beli + jauh..tapi pOkcik tu semangat nak beli sofa tuk tengok tv..sakit badan la..sakit bOnt*t la..lantai keras kengkununnye..dia nak beli..ai ikut je la kan..bOkan pakai duit aku pOn..hehehe..sebenarnya aku suka je kan kalu gi ikea, sbb bOleh cucuk jarum kat mili suh belek2 sofa kat situ..hehehe..aku suka je..sbb ikea tu kan cam urban2 sket..xmo la yg sarat barat tuh.

So, petang tu pas asar, gi la Ikea.sib baek x jem..ok jer jalan...sampai sana, terus gi kat atas, carik la sofa yg dia nak beli sangat tuh, xde kaler lain..dark grey sajOrk yang ada..x kesah la..sbb nak duduk tgk tv je pOn..
setel sume..ambik barang kat bawah, tetiba je pokcik cakap, kita beli la lilin..bagi wangi2 sket umah..wahhhhhhh..apakah..hahhahaha..bagus2..nampak plak orang beli bunga, ajak aku pi tengok2 bunga, tapi xde yang dia minat kan..Mili siap bebel2 cakap, apasal la best2 je barang kt sini..hahhahahaha..sOka2!!itu tandanya..akan pegi lagi..dan aku berjaya cucuk jarum suh belek2 sofa kat situ kan...ahhahaahaha...tapi x tau la lagik mO pegi bila..bajet mesti ada ma...hehehe..x kesah la..janji setuju sajOrk ngan idea aku..

habis sudah meronda, sesambil menambah senarai lam kepala..hehe..gi la beratur kat casher tuh, tetiba!..aku dalam keadaan perasan x perasan, ada satu couple ni masuk ikut lorong tuh, sape tau..kak red blog merah tuh..x sangka plak boleh berselisih ngan dia kan..x leh la kata jumpa sebab aku x bertegur sapa pOn..tengok dr jauh sajork..sebab dh terkedu + terkejut gitu..hehehehe..aku tengok je la..kak red jalan ngan encik sirmannnye..huhu..

masa lam keter..wahh..dah siap bercop2 sape nak duduk dulu...wakakkaa..kelako jek..untuk makluman, kalo duduk berdua dan belOm punya anak, pangai pOn cam bebudak hOkey..sume bende nak rebut2 tau..sume nak main cOp2..tapi xpe..mesra2 gitu..(mampOsla statement x hengat) wakakakkaka..

www.tips-fb.com

4 comments:

Red Mummy said...

akak ngah terbersin memanjang masa ko nampak akak ngan sirman tu...

:)

afid said...

kak red: cam x sangka je kan..selalu jd silent reader sajork..:)

asr said...

Tak yah beli sofa lah.. suh aja mili duk atas riba ko... baru romantik, ahahahaaaa...

afid said...

cik azam: ahahaha..takut penyet je kat bawah..