Makan lah, apa lagi..

Macam tagline blog akak kucingorengemok.blogspot. hahha..dulu, aku ingatkan kucing goreng gemok. Rupanya kucing oren gemok. tah pape..sume citer pasal makan2, tempat makan2..aku suka baca sebab ada gambar makan2 sume. haha..nampak sangat suka makan.

Selalu datang opis, mesti tak tau nak makan apa. Sebab kat kafe memang tak memenuhi selera langsung. aku yang tak bape cerewet ni pon memang tak boleh nak telan. sebab bukan orang kita yang masak kot. Jadi selera tu tak sama.

Kafe opis aku ni sume warga asing yang masak, yang goreng2 Mat bangla, casher pon bangla, yang jual buah potong pon bangla. Akak jual nasik ayam ngan bihun sop, indon. Giler la diorang ni main sub2 je kot. Masuk tender kafe tapi sub kat indon ngan bangla. Tapi mamat bangla masak goreng2 masak sedap. Ko nak order goreng2 macam gerai tomyam sume dia leh buat. Sudahnya Iran2, arab ni sume termasuk la aku sume bedal je.huhu






Selalu yang jadi masalah nak makan ni pagi je la..jadi taktau nak makan apa..sudahnya ko pandang aku, aku pandang ko. makan biskut cicah air je la. Tapi tak tahan kot hari2 makan biskut cicah air (aku ada mood nak makan cicah2 ni, kadang2 direct seminggu biskut cicah air), so pagi tadi membakar pertama kali sejak pindah..(motip nak bagitau) hahha..macaroni bakar lagi..(aku tau...br je makan ahad lepas kan masa birthday danish, tetiba buat lagi..heheh)


so, motip entry ni nak bagitau, pagi tadi aku masak macaroni bakar, bakar pagi oke..fresh from oven katanya..padahal selalu je bawak bekal lebih malam tadi punya makanan..huhu
www.tips-fb.com

2 comments:

Papa, Mama & Azra said...

Dah pindah ye? Nampak sedap baklah sikit.

afid said...

kak dong,

dah pindah la..
kita tak boleh komen blog akak.