Kami dah discharges fisio!

ahahahahahah...pasni Danish tak payah pegi fisio lagi. Alhamdulillah..semua motor skills on track. So tak payah risau bebenor..*aku takde la risau sgt pom.* Semua step dia ikut so sekarang target adalah nak tunggu dia berjalan je. Sekarang pon dah berdiri-diri sendiri takde peganga apa2 adalah dalam 4 5 6 saat..pehtu menyengih..Yang tak berjalan lagi ni pon mak tak larat nak mengejo..Lagila nanti dah berjalan. Macam2..:B


Ini video2 masa hari last kat fisioterapi. Pasni tinggal dua lagi next week kene pegi, belah pagi mata, petang klinik prem pulak. Yang dua ni tatau bila boleh discharge. Tunggu je lah. Harap2 mata boleh setel la..Yang nak pegi next weeek ni pon doc nak tengok ada rabun tak. Itu jela kot..yang lelain setakat ni aku tengok oke je.





Danish yang tak keruan, mainan banyak nau..ko sorang je kat situ..Oh..sebelum tu ada baby prem jugak, sibukla dia nak mencium baby tu...dah la cium pakai dahi..adoiii..risau je aku kot terkuat ke..sia2 je menangis anak orang.





Orang suh berdiri ko buat tatau je eh Danish..penat akak tu gantung2 manik..tak jalannnnnnnn..



Ini dah melawat tapak orang dah..alangkan ko ahli fisio pon tak larat nak mengejo..inikan aku kat rumah 24 jam..letih makcik..tapi tak kurus2 gak aku..hahahhaha



Bye2 & tq cik Diana atas nota2 dan step2 yang diberikan yang tak dipraktikkan pon kat rumah..hahhahha...sesekali je weh..aku biar je Danish buat sendiri..Nota ni kadang2 merapu je aku tengok, sambil anak merangkak aku kene merangkak la jugak sambil bengkokkan kaki dia..tak koser heh aku..lagi apetah lagi..tak larat nak ikut semua..sebab bila Danish dah besar, kita tak boleh pon suh dia buat mcm yang disuruh. Lain la masa baby tak reti apa kan. hehe

www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

whaa.. congrats danish..congrats maknye..lajunya danish..pengsan mengejo..

orgjauh

afid said...

orang jauh,
tq..hehe