MAKLUMAN

RUMAH TELAH DIJUAL..
HEHE..ALHAMDULILLAH..
Kenapa aku hehe..jangan la korang heran..suka la beb. Selama ni merisau je. Karang yang kat sini setel yang kat sinun takde orang beli. tak ke nanti aku tak makan jadi nya. so sukala..muahahahhaa..*sewel*
Terima kasih kepada orang2 yang menyebarkan iklan aku tu tak kesah la samaada dari mudah.com ke..blog ni ke iklan depan rumah ke. Janji ada org berminat bukan takat minat je tapi nak beli. Tu yang penting. huhu. Ni kitaorang duk merisau, yang tepon nye ramai, mesej pon ramai. Yang datang menengok pon ghamei. Tapi yang kompom beli nye tu payah sket.
So, dengan ini saya dengan rasminya menutup iklan rumah untuk dijual..sekian, TQ.
Tapi, kalau ada masalah plak pasni dengan pinjaman *mintak2 xdela..aku bukak balik la iklan ni ye..:B
www.tips-fb.com

3 comments:

Papa, Mama & Azra said...

congratsss!!!

kunci said...

yep tahniah pid.. mesti lega rasanya kan?

afid said...

kak Dong & Kak Jo,
lega..rasa nak melompat2..haha