Talk With The Beauties

Ni program talk kat KBS channel 303 tu. Aku pon tak penah tengok baru je tau. Macam best oke. Aku pon tak paham sangat camne program ni sebab tak tengok dari awal. Tapi nak citer, ni peserta dia salah sorang student Malaysia. Giler kagum dia cakap Korea. Best giler dengar. Yang bestnya ada satu mamat korea ni suka kat dia. Korang tengok la youtube kat bawah ni.



Tak paham? tengok yang bawah ni plak



Comel je. Aku suka part diorang menari tuh. Giler comel. Aku plak yang rasa cam shine2 gituk. Si Dong ni macam suke sangat la kat Sophia neh. Uppaaaaa....auuwwmmm. Aku tengok siap sengih2 tepuk tangan oke. hahahaha



Yang ni masa hari last Sophia Ridza kat rancangan tuh. Harap2 jadikla dia ngan si Dong tuh. ponyo je aku. tapi oke apa.

EnjoiCe!

www.tips-fb.com

No comments: