Trifel again

Trifel ni aku rasa orang tak jemu-jemu gak makan. Sedap eh? Aku buat tapi tak bape makan la..tak tau nape..agaknya sebab dah selalu nampak kot + aku yang buat, so bau dia dah kene sedut tu yang tak bape makan tuh. Nak resepi? korang carik kat label tepi2 , klik kat food tu. Haritu aku dah letak resepinya. Pepandai la carik eh.


ready to go..odered by kak Ani. Tq ya..sila la order la lagik. ;P
Korang-korang yang dekat ngan aku kat sini pon bleh order kalau nak..aku boleh je buat..insyaallah. Kalau korang ada meeting ke..party ape ke..nak ubah selera boleh je contact aku. Tapi yang dekat2 jela..sebab aku takde sediakan delivery pon..lagipon nak pos apa kejadah la plak kan, sempat la basi kat tangan posmen. Silap-silap kene ngap ngan posmen.ekeke..
www.tips-fb.com

5 comments:

Anonymous said...

percaya tak? mcm tak pernah makan pulak trifle ni. oh ketinggalan sangat la..

cantik bekas.. bole masuk oven tak?

afid said...

kunci;
mkn la kak jojoe, my fren suma kata sedap!
masa beli tu cap dia kata boleh baked. bolah la tu kot tapi tak penah cuba. murah je..giant mari.

Bunga Rampai said...

Oh, nasib baik datang sini ... dah lama tak makan trifle. Petang ni nak buatlah!

Salam :)

afid said...

cik rampai,
boleh cuba resepi saya plak kalau tak sama ngan yang cik rampai buat. heheh

The Spiral Eyes said...

kamu patut mengadakan kenduri kesyukuran kerana kamu dijemput menjadi follower saya...lalalala