Dah Oke

Aku dah oke sikit..cuma kekadang tu ada la tetiba ter emo lagi kan..tapi sorang-sorang jelah. Pelik kan, selama ni aku tak kesah pon..sebenarnya aku takla pikir sangat tapi bila ada sesuatu yang buat aku cam kecitt ati..tu yang kebabomm sampai nak mengadu kat blog. Nak mengadu kat sape lagik, kat sini la aku boleh membebel-bebel & korang la plak yang masuk sini tak hepi..

Terima kasih kat korang, kawan2 yang bagi support, bagi info, cadangan semua tuh. Yang sanggup jawab soalan2 aku yang kekadang tah hape2..Lepas ni aku tau dah nak rujuk kat mana, nak buat apa..tempatnye pon aku dah tau. Lega sket, tapi aku masih berdebar2. Nape tah. Macam ada 'sesuatu' jek yang aku sendiri pon taktau.

Tetiba aku emo kan..wahh..tak pernah2 oke. Sebelum ni kalau orang tanya aku habis2 sengih je..tak terkesan langsung. Tapi bila tiba2 tu yang aku cam sedih..gitu..ni kalau dilayan pon maula aku nangis ni. So, korang tak payah nak pujuk2 ke hape, nanti aku lagi sedih. Aku rasa cam jauh gitu..jauh ngan sape tah. Takut wei aku, tetiba nak sedih2 ni..meroyan ke hape.

Aku harap semuanya baik la lepas ni..doakan kami.. www.tips-fb.com

6 comments:

shafa said...

InsyaAllah lepas ni ok...Atau pun kena rest sehari dua dekat umah. Pnat sgt kadang2 stress gak.

Jojoe said...

oklah tanak pujuk. Teringat apid buat kari sotong...menarik btol.. nak buatlah!

chempaka said...

tak pyh emo2 dah ler.... rilekssss!!

afid said...

shafa,
tq..salam kenalan

kak jojoe,
sedap tu!

cik nona,
yerlah..tq:)

Zawiyah Zawawi said...

afid...

ntah2 ada ada kejadian allah dalam rahim afid x? sebab bila dah pregnant, emo akan berubah sama skali... jadi sensitif... org kata pembawakan budak... cuba pegi test..

afid said...

kak awin,
ahahha..takde..dah gi check dah..belum rezeki kot..